v

6 CVIKŮ PRO PLOCHÉ BŘICHO, KTERÉ MŮŽETE CVIČIT I ZE ŽIDLE

Sedavé zaměstnání, dlouhé hodiny před počítačem, nebo nad knihami škodí vašemu zdraví. I při těchto činnostech můžete posílit své břicho pomocí 6 cviků. Postačí vám k tomu židle…

Při své sedavé činnosti si můžete trochu zacvičit, což je velkým plus pro vaše zdraví. Nabízíme vám 6 cviků, které můžete dělat na židli a vyformovat si ploché břicho:

  1. Koleno k hrudi

    Tento cvik je vhodný k posílení břišních svalů, zlepšení trávení, dokonce pomáhá spalovat tuk. Sedíte rovnou na židli s nohama v pravém úhlu, záda se neopírá o židli. Chodidla máte na podlaze od sebe na šířku ramen. Přitáhněte k hrudi pravé koleno. Abyste si lépe protáhli dolní břišní svaly, ruce byste měli mít těsně pod čéškou. Cvik opakujte 20-30 krát střídáním kolene.

Autor: admin

ZASKOČTE VŠECHY LÉKAŘE: S TÍMTO POROSTOU VAŠE VLASY RYCHLEJI NEŽ KDYKOLIV PŘEDTÍM

NĚCO TAKOVÉHO JSTE JEŠTĚ NEVIDĚLI: MIMINKO DRŽÍ V RUCE BIZARNÍ SUVENÝR Z DĚLOHY!