v , ,

Dámy chcete rychle zhubnout na stehnech a bocích? Toto je 12 cviků, která Vám v tom zaručené pomohou!

Trenérka Alex Fogan sestavila speciální sérii cvičení pro štíhlá stehna, boky a zdravá záda.

Tato cvičení zkuste opakovat 15 minut každý den, ideálně 2x za den – samozřejmě k tomuto času se dostanete až postupně, na začátku musíte počítat s tím, že zvládnete jen 2-maximálně 3 cviky.

Tyto cviky jsou ideální na problematickou oblast stehen a jsou nesrovnatelně účinnější než běh. Navíc tyto cviky posílí jak vaši pánev a tak zeštíhlí váš pas.

1) Základní dřep

2) Dřep a střídání nohou

3) Široký dřep – posílení pánevního dna

4) Cvičení na zpevnění stehen a pásu v jednom kroku

5) Dřep a spojení kolena a lokte

6) Dřep se spojenými koleny a dlaněmi

7) Dřep a skok – zapojíme i ruce

8) Dřep, ve kterém je jedna noha natažená

9) Cvik pro celé tělo – dřep a náklon na jednu a druhou stranu

10) Dřep/ výpad

11) Dřep, který speciálně formuje boky

12) Dřep a střídavý výskok

Jak cvičit?
Začněte vždy s klasickým dřepem, který bude sloužit k rozehřátí organismu. V první den začněte s 10 opakováními klasického dřepu a 5 opakování dřepu s výskokem.

Další den přidejte i 5 opakování dřepu na formování boků.

Potom každý den přidávejte nový cvik (5 opakování).

Pokud vám 5 opakování dělá problém, zvolte 2-3 opakování, přestávku a pokračujte za chvíli.

Ideální je, pokud postupně zvládnete, co nejvíce cviků a vydržíte souvisle cvičit 15 minut 2x denně.

Autor: admin

Luxusní! Bláznivý koláč pro každého labužníka.

Zeptali jsme se profesionálního trenéra na radu: Jak efektivně zhubnout? Toto radí svým klientům!