v

Fitness pizza s cuketovým těstem bez mouky z níž nepřiberete!

Máte rádi pizzu, ale bojíte se, že z ní přiberete ? Vyzkoušejte tuto fitness variantu. Základem této výborné a zdravé pizzy je cuketové těsto. Obložíme libovolnými surovinami podle chuti a fitness pizza je hotová.

Na cuketové pizza těsto budeme potřebovat:

2 středně velké cukety

2 vajíčka

150 gramů nízkotučného tvrdého sýra (můžete vyzkoušet mozzarellu light nebo parmezán)

podle chuti bazalku, česnek, sůl, pepř

Postup:

 1 .

Cukety nastrouháme co nejjemnější. Posolíme a necháme odstát 15-20 minut. Cuketa tak pustí šťávu. Takto “ vypocenou “ cuketu pořádně stlačíme, abychom se zbavili co největšího množství vody. Základem vydařeného cesta je pořádně se zbavit přebytečné vody. Cuketu smícháme s vajíčky a sýrem. Dochutíme oreganem, bazalkou, česnekem a jiným kořením podle chuti. Troubu vyhřejeme na teplotu 220 stupňů.

Na plech vyložený pečícím papírem vytvarujeme těsto na pizzu.

Těsto vložíme do vyhřáté trouby a pečeme 15-20 minut, dokud nebude jako na obrázku níže.

Na těsto přidáme suroviny podle chuti a pečeme asi 10 minut.

Dobrou chuť

Nezapomeňte nás podpořit kliknutím na LIKE 🙂

Autor: admin

JAK ODSTRANIT PIGMENTOVÉ SKVRNY NA RUKOU A OBLIČEJI JIŽ ZA 1 NOC?

200-letý recept na nejlepší plněné zelí z Kendice (Slovensko) : I když ho uděláte do největšího hrnce, v okamžiku je pryč!